Sedan hade man ju gärna sett @poesiludret rita sig en avatar som lever upp till namnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan hade man ju gärna sett @poesiludret rita sig en avatar som lever upp till namnet.
Inte det heller alltså? Suck.Det är inte ritandet som är min starka sida.
Inte det heller alltså? Suck.
Vadå "inte det heller"?! Jäkla bukemaffia-mobbning!
Jag är snarare intresserad av Buke-maffian.
Vilka ingår där?
*det är sant för mig*
Min gamla avatar känns inte som något/någon jag längre är, men kära buke-maffian får jag byta avatar för er?
Har ni några önskemål och regler kring bytet?
Jag menar det.Nejnejnejnej - INGET är coolare än Bukes drakochenhörningsdrottning
Var det inte någon annan som hade en tecknad hermelin som avatar ett tag? Det var SKITjobbigt!Absolut inte! Jag är förvirrad som det är. Om folk plötsligt ska byta avatarer blir jag hopplöst borta. Särskilt om man byter med varandra.
Byt till koala-bilden som finns som exempelbilder i windows.Min gamla avatar känns inte som något/någon jag längre är, men kära buke-maffian får jag byta avatar för er?
Har ni några önskemål och regler kring bytet?
Nej jag vill se en riktigt snygg karlByt till koala-bilden som finns som exempelbilder i windows.
Blir det bra så här?Men vi kan ge alla andra Kethets gamla avatar istället?
....Blir det bra så här?
Blir det bra så här?
MoooaahaaahaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!
Det är inte jag xDKethets du är mycket snyggare än jag
Tror jag behåller den här