Jag tycker @Monstermom nya avatar är läskig.
Ett huvud utan kropp?
Ett huvud utan kropp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker @Monstermom nya avatar är läskig.
Ett huvud utan kropp?
Ja jag tänkte på en film med huvuden som kom flygande.It's Halloween, my dear! Some American dreadfulness, no doubt - but no one can accuse me of not being a good sport!
Ja jag tänkte på en film med huvuden som kom flygande.
Spontant tänkte jag på en familjen Addams film? Eller så var det någon annan...
Du tänker på Thing?Jag tycker @Monstermom nya avatar är läskig.
Ett huvud utan kropp?
Nej man vill ha en som är en själv. Jag är ett skelett i en anatomi bokVad @Kethets bör ha för avatar har jag inga synpunkter om, men det gladde mig, att det inte bara är jag som velar fram och tillbaka och då och då funderar över vad som är den lämpligaste avataren.
Varför försvann "familjen Adams"?Du tänker på Thing?
(Familjen Addams alltså)
Den låter läskig..Du tänker på Thing?
(Familjen Addams alltså)
Flygande händerDen låter läskig..
Läste lite snabbt om den..
Känner inte igen den så kanske finns samma tema på flera filmer,,,
Poppis med flygande huvuden?
Just det.. Det finns ju i Addams?Flygande händer
Det finns värre öden
Nej jag hamnade på en artikel med en sköldpadda med två huvudenDet finns värre öden
Hittat några söta huvuden än?
Ja jag har insett att det är kul med ombyte. Hade du rosa klädsel pga bröstcancer?Vad @Kethets bör ha för avatar har jag inga synpunkter om, men det gladde mig, att det inte bara är jag som velar fram och tillbaka och då och då funderar över vad som är den lämpligaste avataren.
Nej jag hamnade på en artikel med en sköldpadda med två huvuden
Stackarn,, synd om Skalman...
Det värsta är att de har två olika viljorStackarn,, synd om Skalman...
Ja jag har insett att det är kul med ombyte. Hade du rosa klädsel pga bröstcancer?
För då kan du byta till svart nu ., nu är det Movember,
Heja! Bra gjort!Ja, jag lovade att iförd rosa snickarbyxor delta i Cancerfondens lunchpromenad i Malmö, om minst 20 vänner gav 50 kr var till Cancerfonden. Resultatet blev 3000 kr.