jag blir galen..

K

knasenknas

har en liten hundvalp på 13 veckor, å hon bara bits å bits å bits, så fort man sätter ner foten på golvet kommer hon och biter tag eller drar i byxorna..å ryter man till på henne skäller hon som bara den och morrrar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få henne att sluta med detta? någon som har ett bra tips?

hon är en blandning mellan shitzu och puli...

Sv: jag blir galen..

Min erfarenhet av Puli är att dom är väldigt "vassa" och gärna kaxar emot.

När hon försöker bita så tryck in hennes läpp så den kommer mellan ditt finger och hennes tänder så hon biter sig själv. Funkar super!

Skälla på henne hjälper inte så sluta med det!

knasenknas skrev:
har en liten hundvalp på 13 veckor, å hon bara bits å bits å bits, så fort man sätter ner foten på golvet kommer hon och biter tag eller drar i byxorna..å ryter man till på henne skäller hon som bara den och morrrar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få henne att sluta med detta? någon som har ett bra tips?

hon är en blandning mellan shitzu och puli...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 695
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Hundträning Jag behöver råd från er! Vi har en hund som är strax över 1 år. Hon skäller oerhört mycket på andra hundar. Vi har verkligen försökt...
2
Svar
30
· Visningar
2 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka