Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste på hundstallets hemsida. Där stod de så.
Huh! Jag såg att det var 24 på någon beskrivning av hundarna?
Lustigt. Kollade igen. På beskrivningen om den första hunden som de kallar Godzilla så står det:
"Godzilla kom igenom polisen i ett ärende tillsasammans med 24 andra småhundar." Kanske de skrivit fel där.
Godzilla + 24 = 25
Hahaha, ÅH vad jag inte tänkte där Jag tänkte nog att det stod "Godzilla var en av 24 hundar" eller liknande
Fick mig kvällens skratt där!
Hahahahahahahahahahahahaha.. Vänta, jag är inte klar.. hahahahahahahaahahahhaahahahahaNär man mejlar och vill ha reg-nr på "renrasiga" valpar som säljs för 6500 kr och får detta svar:
"Då får du åka till en kennel o bli blåst på 12 13 tusen!dem här är renrasiga!Mvh"
Känns inte som så vänliga hälsningar..
Vänta...jag hänger på! hehehehehehehe....höhöhöhöhö...hihihihihihhiHahahahahahahahahahahahaha.. Vänta, jag är inte klar.. hahahahahahahaahahahhaahahahaha
Samma reaktion som mig dåHahahahahahahahahahahahaha.. Vänta, jag är inte klar.. hahahahahahahaahahahhaahahahaha
Back to the natureJag har redan tingat två!
Synd att dom missade BC, annars hade jag lätt stått på kö!Jag har redan tingat två!
"Mamman (den bruna) är en renrasig Tervueren och pappan är hälften alaskan malamute och andra hälften rottweiler, siberian husky, schäfer, dobermann och lite karelsk björnhund.
Föräldrarna är 2 mkt härliga, sociala, glada och friska hundar. Vi beräknar att valparna kommer bli ca 55-65 cm i mankhöjd."
Du kan ju ta en tik och ha som grund för egen avel, och då korsa in BC för ännu bättre sportegenskaper?Synd att dom missade BC, annars hade jag lätt stått på kö!
Du kan ju ta en tik och ha som grund för egen avel, och då korsa in BC för ännu bättre sportegenskaper?
+ athena_arabiansDu kan ju ta en tik och ha som grund för egen avel, och då korsa in BC för ännu bättre sportegenskaper?
Och folk köper sååååå gärna en billig liten vavva från dessa friska och trevliga föräldrar. Suck.
Ägarna tyckte det här att råka få valpar var jättekul och gulligt och tänker ta fler kullar på sin gamla tik