Jag är en blandras mellan Australiensk shepard och Engelsk springe spaniel (hybrid)
Öh, vad menas med hybrid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hybrid = blandning mellan olika arter som t ex Serval o huskatt = Savannah eller mellan hund o varg.Jag är en blandras mellan Australiensk shepard och Engelsk springe spaniel (hybrid)
Att den går på både el och bensin?
Jo exakt! Det eller att den kan gå på el eller vatten är ju det rätta. Så, är detta nästa utveckling för hunden? Man kan sätta den på laddning när man tröttnar?Hybrid = blandning mellan olika arter som t ex Serval o huskatt = Savannah eller mellan hund o varg.
Det blir nog mellan katt o dammsugare, har sett en film på en katt som sitter på en romba, inte långt från att sitta på till att sätta på.Jo exakt! Det eller att den kan gå på el eller vatten är ju det rätta. Så, är detta nästa utveckling för hunden? Man kan sätta den på laddning när man tröttnar?
Jo exakt! Det eller att den kan gå på el eller vatten är ju det rätta. Så, är detta nästa utveckling för hunden? Man kan sätta den på laddning när man tröttnar?
Jag har inte själv deltagit på ett mh. Men genom mitt hundintresse har jag insikt i hur det går till, jag har jämfört protokoll iom hundköp och då min syster är en mer seriös hundperson än jag som sysslat med både det ena och det andra med sina brukshundar så har jag fått ta del av ett och annat via henne. Hon har gjort mh själv och givetvis också använt mh som ett underlag i val av kull när hon köpt valpar. Hon har även långhårig collie och där kan jag verkligen förstå vikten att ha mh på föräldrarna, vilket inte är självklart inom den rasen.
Detta hör egentligen inte riktigt till tråden men jag blir så oerhört ledsen över alla dessa stackars valpar som annonseras ut som "den perfekta julklappen"
Detta hör egentligen inte riktigt till tråden men jag blir så oerhört ledsen över alla dessa stackars valpar som annonseras ut som "den perfekta julklappen"
Ja jo självklart har du rätt. Min hjärna vägrade koppla ihop uppfödare och säljare som samma person...Visst 17 hör det till tråden! Det är väl ett säkert tecken på oseriös uppfödare om något...
Såg en som sökte en familjehund, hon hade en 6 -åring hemma som älskade hundar. Hon ville gärna ha en cane corso... Öhmm ja
Dobermann har ju liksom inte redan problem med mycket jakt.."Jag har gjort kombinationen igen" Dobberman/Weimaraner, kan tänka sig att två av tikarna kan gå på halvfoder och vill ha rätt att ta kullar på dem....
Båda föräldradjuren är snälla men hoppsan inte ett ord om höfter och armbågar.
Jag ser framför mig en mentalt dålig, överspeedad jagande historia som kommer hamna på blocket för att ägaren inte orkar med den