jag behöver hjälp!

F

fghjk

hej! jag tänkte höra med någon som kan denna sida vet om man kan kolla olika annonser (om hundar).. jag vill köpa mig en ny hund. snälla hjälp mig om ni vet hur man gör så jag kan kolla i olika annonser om hundar.

Sv: jag behöver hjälp!

är det golden retriever du vill ha kan jag tipsa om en mycket bra uppfödare :idea:

Jag skulle höra efter om det finns valphänvisning av den ras jag vill köpa, på rasklubbens hemsida.

hej!
kul att du ska köpa hund, det du ska tänka på är vad just den rasen innebär alltså hur mycketmotion och aktivitet den kräver och vad rasen är framavlad till, lycka till med ditt hundköp =)

Det bästa du kan göra är att ringa till valphänvisaren rasklubben har för den rasen du är ute efter.

alltomhundar.com är en bra sida.lycka till!

hej! jag tänkte höra med någon som kan denna sida vet om man kan kolla olika annonser (om hundar).. jag vill köpa mig en ny hund. snälla hjälp mig om ni vet hur man gör så jag kan kolla i olika annonser om hundar.

Vad är det för ras du letar efter?
Är det renrasig så hör i första hand med rasklubben (tel och adress finns på SKK`s hemsida)
På rasklubbens hemsida finns också mycket information om rasen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 043
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit