Jag behover hjalp med Google docs

hastflicka

Trådstartare
Jag kan for mitt liv inte forsta hur jag ska fa "ramar" utan innehall i ett dokument. Innehallet kan vara en annan farg, men jag har ingen bild, (sondottern ska rita dar) utan bara en ram som avgranar en liten bit av ett papper. HELP...
 
Jag kan for mitt liv inte forsta hur jag ska fa "ramar" utan innehall i ett dokument. Innehallet kan vara en annan farg, men jag har ingen bild, (sondottern ska rita dar) utan bara en ram som avgranar en liten bit av ett papper. HELP...
På dator klickar du bifoga och tabell och väljer endast en kolumn och formar enligt önskan. Du Kan också rita en ram på bifoga bild.

På telefon tror jag enklast är att copypastea in en ram du vill ha.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 111
Senast: Zewz
·
Relationer Jag har en förälder med alkoholmissbruk sedan många år tillbaka. Det finns även annan psykisk ohälsa med i bilden, som depression och...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 005
Katthälsa Hej! Jag ska adoptera en kattunge från ett jourhem. Bestämde mig för ett tag sedan för en liten kille.. Han är idag 9-10 v. Men i slutet...
Svar
16
· Visningar
3 461
Senast: Corax
·
Övr. Barn 29 minuter sedan hej! nu vet jag ju inte om detta har något med denna sajt och göra, men nu är det ju så i mitt hästintresse att detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 629
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp