Jag är på gång!

Sv: Jag är på gång!

Tack! Tror det slutade på 25 stycken, ägarn tyckte jag kunde plockat bort fler, men jag ville ha två dagarna innan uppkörning.
 
Sv: Jag är på gång!

Tack! Ingen mer väntan och inte behöver jag gnälla att jag inte kommer någonstans heller.
Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan
 
Sv: Jag är på gång!

*kl*

Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan

Spinner vidare!

Först TS, Grattis!

Sedan det jag skulle spinna vidare på. Det är också en väldigt bra träning att köra olika bilar. Våga kör olika bilar, redan från början. Det ger dig en enorm säkerhet o kunskap i dig själv.
 
Sv: Jag är på gång!

Åhh fan va kul!!
Se nu till att få köra mycke. Om din sambo och du ska någonstans ska du köra. Lämna INTE över ratten, bara för det känns nervöst om Ni ska någonstans i ett område där du helt bortkommen. Det är då man "tränar" så att säga.
gulan

Jag längtar faktiskt efter att köra bil, men ikväll är min bil utlånad men imorgonkväll återkommer den. Sen ska det köras!
 
Sv: Jag är på gång!

*kl*



Spinner vidare!

Först TS, Grattis!

Sedan det jag skulle spinna vidare på. Det är också en väldigt bra träning att köra olika bilar. Våga kör olika bilar, redan från början. Det ger dig en enorm säkerhet o kunskap i dig själv.

Jo men jag gillar att köra olika. Nu e dock min kära golf utlånad ikväll och Volvon (automaten) lockar dock inte så mycket än så jag klarar mig till imorgonkväll :)
 
Sv: Jag är på gång!

Graaaaaaaaaattisssssssssss :bump::bump:

Ett körkort e bland det bästa man kan ha!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 215
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har länge tänkt på det här men jag har aldrig kommit till skott att faktiskt skriva om det. Men nu skulle jag behöva era tankar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 532
Senast: Dentaku
·
Hästvård Har en 26 åring som nu senaste vinter, hur vi än försökte, inte blev till något. Han var undernärd (inte smal), bukig, glanslös, hålögd...
Svar
12
· Visningar
3 495
Senast: Ridinglady
·
Äldre Åh, det är nog länge sen jag mådde så dåligt över något som detta jävla körkort. Teorin blev godkänd på första försöket men imorrn...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 343
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp