Jag är jätteorolig!!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare akir
  • Startdatum Startdatum
A

akir

Har ett kallblodssto som ska föla runt den 20 men som nu sista veckan har haft både en del vita flytningar och lite blod därbak. Veterinären var hit och kände på henne för han var rädd att det var frågan om nån livmodersomvridning men allt verkade okej. Är det nån som varit med om detta???? Tacksam för alla svar om vad det kan vara!!!

Min ska osså föla den 20:de och släppte ant slemproppen igår. Hon Hade gult "slem" därbak o på bakbenen.
Kan det inte vara slemproppen på din osså?
Den kan ju även vara blodblandad.

Jag vet inte alls jag.... Men hon har alltså haft lite blod där nu sen i onsdags men blodet är inte i slemmet utan det är helt vitt.... I onsdags så såg hon även ut att ha känningar av värkar för då sparkade hon åt magen med jämna mellanrum men efter det så har hon verkat må hur bra som helst.....

Min har ant osså haft förvärkar. I förra veckan tror jag fölet vände sig, hon var allmänt orolig den natten. Krafsade med frambenen, tittade på magen o sparkade m bakbenen. Tyckte mig se att magen fått en annan form då jag studerade henne dagen efter.
Imorse hade hon förmodligen förvärkar, jag vaknade av nån anledning 5.00, kollade på tv:n o såg att hon låg ner. Vilket hon inte brukar göra den tiden. Hon kollade mot magen o piskade med svansen.
Jag var tvungen o springa ut då jag trode nått var på G kanske, men då jag kom reste hon sig upp som om inget hänt. ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 118
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 575
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka