Jag är inte gravid!

Sv: Jag är inte gravid!

Du verkar då vara jättenormal!

Man ska inte överdriva moderskapets dygder heller, man är fortvarande människa fastän man blir förälder!
 
Sv: Jag är inte gravid!

Du verkar då vara jättenormal!

Man ska inte överdriva moderskapets dygder heller, man är fortvarande människa fastän man blir förälder!

Är du helt säker på det? :D
Ibland så känner man sig som en ja jag vet inte vad, man ska veta allt, kunna göra all och helst på samma gång. Nu kom jag på det, en blandning mellan bläckfisk och ett geni, blandat med lite robot (det går på rullande band):idea: :rofl:

Men det är väl föräldraskapets människa, den måste ju se ut så ibland:D

Det var skönt att höra att man är normal :bow:
 
Sv: Jag är inte gravid!

Du hinner visst träffa nån och skaffa knodd me=)

Tills dess får du låna Nova om du vill=)

Det blev ingen flytt för Rex del eller? Jag snodde den sista boxplatsen på Högsta. Fast en häst skulle nog flytta tror jag....
 
Sv: Jag är inte gravid!

Pga vissa sjukdomar har jag inte den tiden... och är ju förresten singel :D men men, man kan alltid adoptera! :)

Nej, har hittat fint stall, så de e lugnt ;)
 
Sv: Jag är inte gravid!

*tar glatt Coop i handen och sluter sig till sällskapet*

Jag fick mitt 3:e barn för lite över ett år sen och jag ser alla gravida på stan och överallt.. Och jag ser bara ut sån--->:D Moohahaha*aj aj aj*
Är så jäkla glad för att jag har mitt gjort och jag känner mig mer än nöjd och belåten.

/ Ika som aaaldrig mer ska be blunda och be tyst om "den sista smörjelsen" på ett BB nånstans inom detta århundrade..:devil::angel:
 
Sv: Jag är inte gravid!

jo precis, adoption e bra, då slipper man det jobbiga med graviditet och förlossning:idea:

Okej. vi kan ta de där med stall via pm=)
 
Sv: Jag är inte gravid!

Är du helt säker på det? :D
Ibland så känner man sig som en ja jag vet inte vad, man ska veta allt, kunna göra all och helst på samma gång. Nu kom jag på det, en blandning mellan bläckfisk och ett geni, blandat med lite robot (det går på rullande band):idea: :rofl:

Men det är väl föräldraskapets människa, den måste ju se ut så ibland:D

Det var skönt att höra att man är normal :bow:

Men ,vet du inte att när man blir mamma så växer det ut fyra par extra armar!!!!

Och man vet allt ända tills man får tonåringar för då vet man ingenting och fattar ingenting!!!!!!!

Och sen klonar man sig givetvis för att hinna vara mamma, fru, dotter,arbetande karriärist osv osv!!!!!

Har du inte fixat detta:eek:

:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Jag är inte gravid!

Men ,vet du inte att när man blir mamma så växer det ut fyra par extra armar!!!!

Och man vet allt ända tills man får tonåringar för då vet man ingenting och fattar ingenting!!!!!!!

Och sen klonar man sig givetvis för att hinna vara mamma, fru, dotter,arbetande karriärist osv osv!!!!!

Har du inte fixat detta:eek:

:rofl::rofl::rofl:


Tack! Min dag är gjord. :rofl:
 
Sv: Jag är inte gravid!

Jättebilliga? Helt OT, men nu var ni två stycken i tråden som använt detta uttryck, och jag har aldrig hört det förut!
I vilka delar av landet används det uttrycket? Vad betyder det, typ "jobbiga" eller?
Intressant, alltid lär man sig nåt nytt på Bukefalos :banana:

Jag bor iaf i Värmland :) När dem är jättebilliga så skänker man bort dem nästan hehe...Så det är när man inte orkar tjafsa o dem är jobbiga så du fattade rätt :banana:
 
Sv: Jag är inte gravid!

hej,om du tycker att dom skall gå i ide mellan 2-8år vänta då tills dom är 12 och 14 DÅ kommer du att önska att dom kunde försvinna ett tag.(jag älskar mina barn jätte mycket, men mest när dom sover just nu)
 
Sv: Jag är inte gravid!

Ja alla har dem väl sina perioder hehe...sover det är då det är som skönast o man kan sitta o titta på dem o tänka på när dem för det mesta låg i vagnen/sängen o sov o var söta =)...Men dem är iaf livet
 
Sv: Jag är inte gravid!

Men på ett forum där ialla fall jag trodde att jag var bland vänner som kunde ta ett trött utalande utan att bli upprörda... Men då vet jag bättre....

Fast på detta forum skriver man ju. Vad man slänger ur sig i ett frustrerat tillfälle är en sak. Men det är en helt annan sak, tycker jag, att skriva ner något och skicka iväg det till en server där det kan läsas i flera år.

Man hinner tänka mycket mer när man skriver.

Sen beror det säkert på hur bokstavlig man är i sitt tänkande. När någon kallar sitt barn billigt kommer det automatiskt tankar i mitt huvud på alla de stackars barn som säljs till olika ändamål i vår värld. Varför kan man inte bara säga vad man faktiskt menar? Att det är frustrerande, tråkigt och slitsamt ibland att ha barn?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 082
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 203
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Takire
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp