Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle absolut lägga på ett rent fullblod på din häst och då tror jag tom att det kan bli riktigt bra!
Ett bra fullblod verkar vara exakt det ditt sto behöver t.ex. Roven xx(förädlare/typförbättrare/gångarter och hopp).
Tror det kan bli en bra hoppare/fälttävlansindivid om du använder ett fullblod.
Fast kollar man på statistiken har irländarna lett uppfödningen och produceringen av fälttävlans hästar de senaste 15 åren, så någonting rätt borde de ju göra.I olgaklaras fall har hon en Irländsk märr och det är ju inte någon direkt dold nyhet för någon att det kan ligga kallblod bakom en irländare. Något man bör ta i beaktning när man letar hingst så att man inte tar en hingst med för mycket grov bakom sig.
Är nämligen vad jag skrev och ingenting annat!en Irländsk märr och det är ju inte någon direkt dold nyhet för någon att det kan ligga kallblod bakom en irländare.
Jovisst finns det en och annan. Men det är ju klart. Ringer du och letar efter en fälttävlans häst är det ju det de avlar. Ringer du om en hopphäst är det de avlar, ringer du och vill ha en dressyrhäst så är det ju det de avlar!! Irländare är irländare!Visst finns det de uppfödare som bara avlar för fälttävlan på Irland också så alla avlar inte enbart hoppning