Istället för tratt?

nyponros

Trådstartare
Min rottistik har fått en inflammation ovanför en tass, ska äta antibiotika och ha tratt i en månad... det tycker jag låter väldigt tråkigt för henne OCH för oss eftersom hon inte vet hur bred hon är nu, river ner saker, slår i allting och är allmänt olycklig.
Jag har för mig att jag har sett något som man kan ha istället, som nån slags halskrage som är ganska tjock så de inte kommer åt?
Eller är det typ som en haklapp?
Någon som känner igen vad jag menar?

Sv: Istället för tratt?

Japp!
Såg en sån på en hund hos veterinären idag (läs tråden om Dreggel-Pelle hos veterinären).

Det var som en en tratt, fast i tyg/galon, typ. En haklapp, som du säger.

Jag vet inte var den kom ifrån, om veterinären har sådana eller om det är djurbutiken du får vända dig till. Men det finns!

/Syrsa

Liknande trådar

Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 168
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 960
Senast: Nominous
·
H
Ridning Vill börja med att skriva att jag VET att det redan finns liknande trådar där folk skriver om deras rädsla för hästar och ridning av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 795
Senast: help_me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka