Islänning med mustasch

Sv: Islänning med mustasch

*kl*

Bleikja har en praktig mustach, VÄÄldigt feminint tycker jag :D
31954409.jpg

31954400.jpg

En av hästarna på turridningen där jag jobbat får alltid en fin liten mustasch varje vinter, supergulligt!!

Mitt sto har oxå ska ta en närbild. På tal om bild hur gör man för att få en profilbild?:bow:

*kl*

Min bebis på 4 år har i vinter fått en präktig mustasch, han är så söt så.
Hans mor har det inte, har inte tänkt på om pappa Ypsilon har det.

Jag har ett sto som odlar musche på vintern, snyggast är hon när hon doppat den i torven så den syns ordentligt. Som en riktig dam, hmf..

Nja, vi har en mustasch-Nissa hos oss. Våran hovslagerska har sina hästar hos oss och den ena av de har en väldig mustasch-dutt på ena sidan. Och den står dessutom nästan alltid utåt, så man tror rätt ofta att hon har smuts eller nåt, men det är bara hennes mustasch:)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 491
Senast: Cattis_E
·
Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 928
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
737
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka