M
manily
... hade kommit i lådan idag . Nu vill jag höra alla era tyckerier! Snyggaste annonsen? Snyckaste hingsten? Något annat ni kom att tänka på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
em76 skrev:Vissa kunde valt en bättre bild, t ex Thattur frá Arnarholi ser man inte mycket av.
jennan skrev:Hej!
Jag har ej fått min ännu så jag kan ej tycka ännu Jag längtar ännu mer efter den nu ju!
Jenny
_moa_ skrev:Har annars en för kärlek åt Mökkur frá Varmaladaek
Balderum skrev:Ja, Fönix-bilden var väldigt fin!! Ska se över tidningen igen! Många fyrgångshästar - det tycker jag är roligt!
kopur skrev:Jag är så nyfiken på Draumur från Stallgården, som visst ska stå på Stuteri Stenholmen i år!
gulliver2 skrev:hingstvalet i år blir svårt,iaf för min del
_moa_ skrev:Ahh jo när du säger det så, men jag tittade mer på hästen än listen
roadkilled skrev:Är det den där tidningen med danska reportage oxå?? Fast den heter iåf Islandshesten...
manily skrev:För att fortsätta vara insnöad på annonserna (jag varken har varit på Stenholmen eller ska dit, eller har sett Draumur live, så de frågorna överlämnar jag till någon annan ) så vill jag ge en eloge till Stenholmen som satt in en annan bild på honom än vad han hade förra året, den föll mig inte alls i smaken