Island i slutet av maj

kolblakkur

Trådstartare
Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?

Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?
Som flera redan skrivet så kan det lika gärna vara 15 grader varmt som snöstorm. ”Bara regn och rusk” är det sällan kopplat till en specifik tid på året, dock är det ju en ö med kustklimat så både nederbörd och vind bör man räkna med oavsett när man är där.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 806
Senast: LadySara
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
861
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka