kolblakkur
Trådstartare
Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var där då, enligt mig perfekt. Det var mellan 12 och 15 grader och vi hade soligt hela tiden.Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?
Som flera redan skrivet så kan det lika gärna vara 15 grader varmt som snöstorm. ”Bara regn och rusk” är det sällan kopplat till en specifik tid på året, dock är det ju en ö med kustklimat så både nederbörd och vind bör man räkna med oavsett när man är där.Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?
När jag skulle till Island valde jag juni för det var den solsäkraste månaden, läste jag.Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?