Island i slutet av maj

kolblakkur

Trådstartare
Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?

Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj? Hur var klimatet då? Är det bara regn och rusk då?
Som flera redan skrivet så kan det lika gärna vara 15 grader varmt som snöstorm. ”Bara regn och rusk” är det sällan kopplat till en specifik tid på året, dock är det ju en ö med kustklimat så både nederbörd och vind bör man räkna med oavsett när man är där.

Liknande trådar

Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
276
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Det finns en person som jag behöver hantera med jämna mellanrum. Den personen är en sådan rövhatt ibland. Just nu är jag så arg så jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 381
Senast: Efwa
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Har en anhörig (närmare 50 år) som jag tycker har förändrats sista tiden. Mer lättirriterad och verkar inte bry sig alls om hen säger... 2
Svar
27
· Visningar
1 996
Senast: Flavor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka