Isidors tråd

Snuffsan

Trådstartare
Isidor är kattungen som blev ensam kvar efter kattastrofen jag skrev om i gammal tråd. Nu är han 4 veckor och Carola (som han ska flytta till) tycker att han minsann är värd en egen tråd. Så då får han väl ha det då. Han är så söt.

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wVIxEDrtiDkL3qXIYZhIQgDAUqAcpfHKPP4YCmO_A7rBS_Uj1xr1OcIS15RESKUYd9fuGF5SE4IfWPwgNkfQBZz2zhACUt4FJB00ZgxU5g9E4COawbRgL64

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXHghBZqBN1J_qKefZqNLPcxcNntMzd_UBIBouI-7tUWEm18LAldLQSOrEWHJ9N5cw61ie78BHbzF_GWgVVzJ14wFe8vffrdzLuT7oafwWp9VvwGT70SHsr

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wV9zwi0u9DRc33Ai6_kWTly0qW_LOTGfon10Eq1URvOT4dRxkkHqD7VNXFcZkhLF82l7Aog_MbsQORy70lZfjkSVFqjcMODv0XaEz5OHpNYUhTy0h73hH9_

Sen ska ju Carola ha en av de yngre kusinerna också. De är 2 veckor nu. Honan som ligger underst och räcker ut tungan ska Carola ha.

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wWgREeHZld6fKPduIO6Ok38M604JGT1P2gMRd-X-kYjS9aJce1btyf0GhPKSVLJ6tC03WSxPqYj-rt5I5I96w63wZu9g4QsT0neyj90DAbYPg

Här är en "syskonbild" på de två.

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXADWM8F5wihlAoMTmIKZUqt3Y0Fu2a68quHYOfLsleuYm_hZrecdHYZ4jsLos7vR4bt4ZaRgsm4rxWFLJsb6_mDERJ0FLK1SJLhJ3RU9KOuA

Sv: Isidors tråd

Lill-kusinen ser lite mörk ut i teckningen på bilderna. det som ser svart ut är grått och det röda är mkt ljusare IRL. Svårt att få ljus och sånt bra när man fotar. De sitter inte still direkt...:angel:

Ååååh. Får väl ta och konstatera ännu en gång då att kattungar är nog det raraste som finns :love: Jättefina!!!

Den lille som ligger på rygg och räcker ut tungan är så go, jag bara dör.:love: :love: :love: :love:

Isidor och Isabella :love: :love:

Hur sööööta får man va :D

Tror dom kommer att trivas på nya stället ;)

Det är klart att de kommer att trivas där. Isidor trivs bara det finns en säng och en kudde. Han sover i en stor låda på nätterna (vi tycker att han är för liten för att vara uppe och ränna hela dygnet) och har är skitarg när vi sätter upp sidorna på kvällen så han inte kan hoppa ut. Det första han gör när vi lägger ner sidorna på morgonen är att kravla upp i Minis säng, sen stannar han envist där hela dan.:crazy:

Han har smakat burkmat och det är mums.:d

Jisses.

Vet du inte att det är förbjudet att lägga ut bilder på så gulliga kattbarn !

Var Isolde en pojke eller hur hänger detta ihopa ?

Ja, hon visade sig vara en han efter någon vecka. Hon var en klar hon först, sen en tveksam hon, nu en klar han. Sånt som händer....:angel:

cirkus skrev:
Vet du inte att det är förbjudet att lägga ut bilder på så gulliga kattbarn !

Då vill du inte se bilder på kusinerna en och en då? Synd.... Jag hade ju tänkt visa dem, men det kan jag inte göra då då...:(

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar