Varför? "Tja, ska vi ta en promenade och kaffe?" ja/nejÄr väl mest väldigt försiktig och tveksam bara, men är väl lika bra att försöka flirta med honom och se om jag kan få positiv respons, även om han redan har tjej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför? "Tja, ska vi ta en promenade och kaffe?" ja/nejÄr väl mest väldigt försiktig och tveksam bara, men är väl lika bra att försöka flirta med honom och se om jag kan få positiv respons, även om han redan har tjej.
Är väl mest väldigt försiktig och tveksam bara, men är väl lika bra att försöka flirta med honom och se om jag kan få positiv respons, även om han redan har tjej.
Ja, ska försöka imorgon om jag ser honom.Fråga om fika låter som ett bra steg
Jag skulle aldrig orka med att ha en så attraktiv partner, verkar jättejobbigt när tjejerna svärmar så mycket runt honom!
Om man är så attraktiv tänker jag mig att det måste vara en väldigt seriös person om man ska vara i en relation med en sån - denne ska ju stå emot allt ståhej när förhållandet är både vin och vatten.
Men om du inte tänker dig att detta är mannen i ditt liv och du klarar dig om det inte blir något långvarigt, så varför inte ta kontakt?
Jag skulle aldrig orka med att ha en så attraktiv partner, verkar jättejobbigt när tjejerna svärmar så mycket runt honom!
Om man är så attraktiv tänker jag mig att det måste vara en väldigt seriös person om man ska vara i en relation med en sån - denne ska ju stå emot allt ståhej när förhållandet är både vin och vatten.
Men om du inte tänker dig att detta är mannen i ditt liv och du klarar dig om det inte blir något långvarigt, så varför inte ta kontakt?
Men snälla någon! Man vill väl inte vara tillsammans med någon bara för att den inte kan få ngt annat!
Man är ju tillsammans med någon för att den just är vad man vill ha.
Jag är tillsammans med kille i hästbranschen. I den branchen får män extremt mkt förslag bara de är hyfsat socialt begåvade och inte vanställda typ.
Det har aldrig fallit mig in att vara osäker på honom för att han får andra förslag ofta. Han vill ju vara med mig.
Så du tycker det är jättekonstigt att folk lär sig av erfarenhet?
Eh, va? Hänger inte medkänner jag..
Sluta spekulera! Det leder ingenvart!Mjo iofs, jag har hört från en kompis som är lite bekant med en av killens "ex" att hon tydligen ofta ville ha sex med honom flera gånger varenda dag, så han kanske kan tycka att det är lite jobbigt under en längre tid.
Ja, alltså han verkar prata ganska mycket när tjejer har tagit kontakt med honom.
En sak som jag har märkt är att de tjejerna alltid verkligen lyssnar supernoga på honom så fort han överhuvudtaget säger någonting, och de lägger allt han säger på minnet också även om han bara säger det en gång i förbifarten.
Betyder det då att han är intressant, eller gör de kanske bara så där för att ställa sig in hos honom och försöka bli omtyckta?
Kändes som att du ville motbevisa Lippertas erfarenhet av vissa "typer" av killar?
Gällande otrohet/lämna för annan kvinna är det nog helt omöjligt att säga vilken "typ av killar" som oftast gör så. Jag tänker rent spontant att en kille som sällan får uppmärksamhet av kvinnor kanske har så svårt att motstå bekräftelsen när han väl får den och faller dit därför, medan en person som ofta får det inte bryr sig lika mycket. Eller så är det enklare om man har en massa andra alternativt till hands vid sidan av. Det kan nog vara precis hur som helst där.
Personligen har jag alltid haft andra alternativ nära till hands, men ändå aldrig varit otrogen i ett förhållande trots både stormar och stiltje i perioder.
Under min uppväxt var det tvärtom, de populära killarna låg runt och hade olika tjejer hela tiden medan de mindre populära hade nån enstaka eller ingen alls. Grovt generaliserat.
Jag tänker att det är skillnad att ligga runt som singel, och ligga runt och vara otrogen. Men du kanske menar att de populära killarna också var de som var otrogna?
Otrogna vet jag inte, men bytte tjejer väldigt ofta. Dvs bli tillsammans, ligga, dumpa. Bli tillsammans med nästa, ligga och dumpa.
Om det verkligen var så att de blev tillsammans bara för att ligga, eller ledde tjejerna till att tro att de var tillsammans/inte var tydliga nog, är det såklart ett gräsligt fult beteende.
Men vet du att det var så eller är det uppfattningen du fick? Kan det lika gärna ha varit bara liggande, utan förhållanden? För isåfall är det ju inget fel, populära eller ej.