Han kanske är otroligt trött på tjejer som bara tycker han är sjukt snygg och endast vill prata(ligga) med honom för det.
Det blir så otroligt tråkigt att veta att ''dessa'' människor endast pratar med mig pga utseende.
Gå och prata med honom är det enda om du vill att det ska gå någonstans.Titta på håll leder ingenvart, stalka på FB leder ingenvart.
Det värsta som händer är att han säger Nej tack till ditt förslag om han vill göra något
Jag såg honom för första gången tillsammans med en tjej för två veckor sen.
Hon satt i hans knä och hon verkade vara jättekär i honom, de satt och kysstes himla mjukt och romantiskt och höll varandras händer osv, så jag kände mig ju tvungen att acceptera att det förmodligen var de två som hörde ihop.
Men i förrgår så märkte jag att han satt på samma sätt med någon annan tjej, som var precis lika förtjust i honom kysstes med honom på samma sätt.
Hur ska jag tolka det där?
Jag hoppas ju att han bara gjorde slut med den förra tjejen, men det känns ju lite som att han kanske hoppar mellan tjejer bara.
Jag är fortfarande väldigt intresserad av honom, men jag vill kunna känna att han går att lita på, fast vet inte hur jag ska göra det.