Internetauktionen

D

Dizan

Hej på er allihopa!
Såg precis att det va dax för internetauktion idag igen - skoj & sitta & spana lite i alla fall. Mycket fölston t salu...

Ska hålla lite span på en av 2-åringarna som jag tycker är riktigt snygg :)

Sv: Internetauktionen

Oops - va visst en vecka före i tiden, men ibland är ju det bra också ;)

Det känns som om uppfödare i Norge och Danmark är de som sätter våra svenska ston högst och är beredda att betala bra.
Marknaden är kanske mättad här i Sverige och antalet ston måste/kommer att minska på sikt.

Hade annons för ett tag sedan och fick en hel del svar, några mycket trevliga och andra minst sagt oseriösa.
Vissa är bara ute efter att köpa billigt och sälja vidare dyrt och då är vi inte intresserade av att sälja.
Står i valet och kvalet om vi ska hålla ut några år till eller avveckla avelsverksamheten.....vi kämpar nog på.....det är ju trots allt ganska kul för det mesta ;)

Kämpa på!
Jag vill ju gärna ha en Äppelhäst, sen när ekonomin tillåter fler hästar!

Ja, min kan jag inte sälja iallafall....Hade en Italienare som verkade väldigt intresserad med kontakt i flera veckor, sen bara försvann han....Jag har ju min dräktig med alla avg betalda och vill ju naturligtvis ha betalt....å andra sidan kan jag sälja henne "tom" o ta fölet själv.

Kanske ska gå in i Norge o annonsera......hmm.

Ronden

Svar till Jari:
Man behöver inte ha god ekonomi för att köpa äpplen, men man måste bli godkänd av "äppelmor" :d (du har goda chanser att bli det)

Till moderatorn: Jag sitter inte här och smygannonserar ....årets äppelskörd är redan såld...billigt ;)

Svar till Jari:
Man behöver inte ha god ekonomi för att köpa äpplen, men man måste bli godkänd av "äppelmor" :d (du har goda chanser att bli det)
:p Låter gott, men med dotterns Studier på "annan ort" har jag inte ekonomi att "hålla" en häst till ens....
+ att jag själv funderar på att plugga lite till inom häst.

Hej på er allihopa!
Såg precis att det va dax för internetauktion idag igen - skoj & sitta & spana lite i alla fall. Mycket fölston t salu...

Ska hålla lite span på en av 2-åringarna som jag tycker är riktigt snygg :)

Oj, det var många den här gången.

Ska du bara spana eller går du i köptankar ???

Vart hittar man den berömda internet auktionen någonstans? :)

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 216
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 204
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 305
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv