Vad ar det som sager att inlagg ar trams? Raknar vi inlagg eller kvalitets inlagg? Vad, eller vem, sager vad som ar vad? Ar det nummer av inlagg som raknas eller ar det "kvalitets" inlagg for att
@Gunnar ska bli glad?
Sjalv surar jag inte for att "inget hander" i VGV traden, men haller pa att tappa intresset da sa manga inte ar dar langre och de interessanta inlaggen ar sa mycket farre. Det ar inte nagot jag kan gora nagot at sa jag gar vidare i internet land nar jag ar klar med Buke nar jag sitter vid datorn for "entertainment".
Yes! jag tycker absolut att det ar dags att "slappa detta och ga vidare" men VEM ska slappa? De som kanner sig pahoppade och att de forlorat nagot pa den nya ordningen eller de som "gillar laget"? Ar det verkligen sa svart att forsta, och ha empati med, de som kanner att deras 'internet hem' har blivit ommoblerat och forandrat mot deras vilja och visa forstaelse istallet for att sla sig for brostet och tala om att det ju faktiskt AR battre med hogre rost och yvigare gester?
Om inte ni som "gillar laget" fortsatter att tala om hur och varfor det ar battre och slutar bemota de som kanner sig forfordelade sa skulle hela diskussionen do snabbt ... och resultatet bli att amnet ar "slappt".