Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubbelfot skrev:
Av ren nyfikenhet, hur vill du själv helst ha en första sonderande träff?
Med reservation för att jag missförstod frågan (i så fall får du hojta till) så kan en kaffe (om jag slipper dricka kaffet) vara helt okej som en första träff, eller ta något att äta, eller gå en promenad eller... Egentligen är det inte vad som görs som är det viktigaste, jag kommer vara kräkfärdig oavsett. Men jag inget intresse av att träffa någon efter fem mail där vi utbyter artigheter. Min nyfikenhet kommer inte vara tillräckligt stor för att jag ska övervinna min rädsla. Sen vet jag att det finns många som vill träffas snabbt för att se om det finns något där, och som sagt, det är okej men inget jag skulle klara av i dagsläget.

.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
248
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka