Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vad är problemet med den?Minuspoäng för titeln.
Jag föredrar aningens originella namn på evighetstrådar.Och vad är problemet med den?
OkJag föredrar aningens originella namn på evighetstrådar.
Typ "Välkommen till djungeln -män är apor-?Jag föredrar aningens originella namn på evighetstrådar.
Jag är lite bekymrad över att @Monstermom lever i ett förhållande med en svartsjuk och kontrollerande Monsterman![]()
Jag är lite bekymrad över att @Monstermom lever i ett förhållande med en svartsjuk och kontrollerande Monsterman![]()
Jag förstår att ni menar att vara omtänksamma, men jag har det bra - jag vill leva såhär. Och jag älskar ju honom. Och ibland är han snäll!![]()
Älskar du honom, eller den du tror att han kan bli? Hur mycket ska du OFFRA???
Måste avsikten vara att skada för att handlingen ska göra ont?Men han har ju förändrats, han lär sig och utvecklas...
Han menar inget illa!
Men han har ju förändrats, han lär sig och utvecklas...
Han menar inget illa!
Jag skulle nog iofs bli aggressivt svartsjuk om Fritte började dejta andra handlersAlltså, Morsan. Se på @Migo som lever i ett poly-förhållande där alla verkar kunna umgås på lika villkor. Det kan vara annorlunda.
Med reservation för att jag missförstod frågan (i så fall får du hojta till) så kan en kaffe (om jag slipper dricka kaffet) vara helt okej som en första träff, eller ta något att äta, eller gå en promenad eller... Egentligen är det inte vad som görs som är det viktigaste, jag kommer vara kräkfärdig oavsett. Men jag inget intresse av att träffa någon efter fem mail där vi utbyter artigheter. Min nyfikenhet kommer inte vara tillräckligt stor för att jag ska övervinna min rädsla. Sen vet jag att det finns många som vill träffas snabbt för att se om det finns något där, och som sagt, det är okej men inget jag skulle klara av i dagsläget.Snubbelfot skrev:Av ren nyfikenhet, hur vill du själv helst ha en första sonderande träff?