Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, inte alls. Både jag och mina tjejkompisar letar frekvent efter sådana. Jag ser inte varför det skulle vara skillnad på att vara tjej och att vara kille här.

Du kanske har svårt att hitta en kille som du vill vara kk med men du har knappast svårt att hitta en kille som vill vara kk med dig? Eller har jag fel?

Du kanske har svårt att hitta en kille som du vill vara kk med men du har knappast svårt att hitta en kille som vill vara kk med dig? Eller har jag fel?
Jag tycker nog knappast att kk heller växer på träd. Då bor jag i samma stad som @Singoalla och i samma ålder och ser tillräckligt bra ut att det inte borde vara något större hinder. Jag hade gärna haft kk när jag var singel, nu letade inte jag intensivt, men det var ju knappast så att jag trillade över en massa trots en del dejtande. Flertalet var mest intresserade av att träffa någon seriöst. Nuvarande gick jag in med tanken att han var lämplig som kk, men det blev ju lite mer än så :D

Jag tycker nog knappast att kk heller växer på träd. Då bor jag i samma stad som @Singoalla och i samma ålder och ser tillräckligt bra ut att det inte borde vara något större hinder. Jag hade gärna haft kk när jag var singel, nu letade inte jag intensivt, men det var ju knappast så att jag trillade över en massa trots en del dejtande. Flertalet var mest intresserade av att träffa någon seriöst. Nuvarande gick jag in med tanken att han var lämplig som kk, men det blev ju lite mer än så :D

Lägger du upp en profil med text om att du letar efter kk och glass på tinder så kommer du få glass och kk hemlevererat på någon timme. Jag tror inte att Hero kan göra så.

Håller helt med. Oftast är det någon part som vill mer och då blir det genast komplicerat och inte alls en bra KK relation. Sedan har jag ju min KK som allt är extremt okomplicerat med men som är varm/kall när det kommer till sex så man får passa på att ta tillfället i akt när han väl vill ses :p Själv är jag enkel, jag vet att jag blir på humör för sex när vi ses oavsett om jag var det när han messade eller inte. För honom verkar det vara andra saker som styr så jag följer med i hans kurva lite.

En annan KK och jag har lite uppehåll just nu eftersom vi dels fick känslor för varandra i våras, dock inte lika starka, och nu för tiden är väldigt nära vänner. Så vi kan inte bestämma oss för om vi ska fortsätta ligga eller inte. Just nu kommer vänskapen först.

Ja, osv osv osv..

Lägger du upp en profil med text om att du letar efter kk och glass på tinder så kommer du få glass och kk hemlevererat på någon timme.
Förutsatt då att man vill ligga med allt och alla som tycker det är en bra idé.. :grin:

Den där föreställningen att det är såååå mycket enklare som kvinna att hitta en kk/dejt/nån seriös är rätt tröttsam, för så är det inte. Faktiskt.

Lägger du upp en profil med text om att du letar efter kk och glass på tinder så kommer du få glass och kk hemlevererat på någon timme. Jag tror inte att Hero kan göra så.

Säkert inte, men jag tror inte att det beror på att tjejer i mindre grad vill ha sexuella relationer. Det kan exempelvis bero på säkerhetsrisken att åka hem till en okänd man och knacka på dörren med ett paket glass i handen och spetsunderkläder. För egen del vill jag gärna lära känna en person innan jag ligger. Det blir inte alltid så, men det är vad jag föredrar. Det går ofta några dejter innan jag ligger. Många tjejer kanske funkar likadant, att man vill känna sig trygg innan man kastar kläderna. Det vet jag inte.

Vad är din egen analys i saken? Att män har högre sexdrift?

Nej, skriver hon så får hon en hel inbox full med kukbilder.
Och skulle jag göra så skulle jag förmodligen få Noll matches eftersom jag inte är nån hunk.
Utseendet blir ju bara ändå viktigare vid just KK relationer.
Så det är förmodligen få killar som ligger med flera tjejer.

Glass och någon att ligga med kanske ja, men inte kk. Ligg och kk är inte samma sak. Sen är det ju en fördel om jag vill ligga med människan oxå. Det är många som vill ha ons eller seriöst, men jag hittade iaf inte massa möjliga kk trots att jag var öppen för förslag. Tror inte @Hero vill ha vilken brud som helst som kk, får ju liksom helst vara någon som man är attraherad av. Men är det man vill ha så varför inte testa. Jag vet förvånansvärt många killar som varit rak på sak och fått precis det de vill. Jag hade lätt som singel tagit kontakt med någon som skrivit att de söker kk om de bor i närheten och ser ok ut. Okomplicerat, båda går in på samma sida sas. Så att man som kille inte kan få svar på sånt är nog tråkiga förutfattade meningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: Lyan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: grodan21
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka