Jag måste nog ge upp snubben jag inte ens träffat men som jag verkligen gillar att prata med, har tänkt att han nog är seg/blyg/upptagen (alltså upptagen med jobb, och det vet jag att han varit) och det visade sig att ena gången jag förslog att träffas förstod han inte att jag menade allvar men nu har jag verkligen klargjort att jag vill ses och han låter jättepositiv men sen händer inget mer så nu får han ta tag i det - vilket inte verkar hända.
Men ska träffa en annan i helgen, vi har mest haft kontakt för att han vill träna svenska men anar att han är intresserad och han är så snygg, för snygg för mig. Jag skrev att jag mest ska titta på hästtävlingar i helgen, och att jag inte orkar hitta på nåt särskilt. Men han vill tydligen titta på hästar med mig
.
Men ska träffa en annan i helgen, vi har mest haft kontakt för att han vill träna svenska men anar att han är intresserad och han är så snygg, för snygg för mig. Jag skrev att jag mest ska titta på hästtävlingar i helgen, och att jag inte orkar hitta på nåt särskilt. Men han vill tydligen titta på hästar med mig