Det skulle jag med vilja ha ibland. Flört och hångel men inte mer.Jag har nyss separerats, och maken vill inte att vi berättar för vänner och familj än. Vi bor fortfarande tillsammans av praktiska skäl, vilket gör det extremt svårt för mig att börja dejta, eller ens nätdejta. (Jag har nog kommit mycket längre i processen mentalt än honom, har i princip gått och förberedd mig i ett år på att göra slut.)
Men tänker åtminstonde skaffa Tinder tills jag åker på semester, förhoppningsvis åker även han iväg ett tag sedan så jag får vara själv hemma.
Är det brukligt att skriva någon text om att man främst söker "flyktiga relationer" i sin profil? Jag vet inte ens om jag vill ligga, men bara träffa killar som jag kan ha kul med, flörta, kanske hångla, gå ut på krogen och dansa med.... Jag vill dock inte riskera att de tror vi ska gifta oss, typ.Eller att de förväntar sig att vi ska ligga oavsett (kanske känns mer sannolikt).
Jag har verkligen noll koll på det här med dejting, är snart 37 år och har varit ihop med maken mer eller mindre sedan jag var 19.Men känns ändå som att jag kommer hantera det bättre nu än i min ungdom, då skrämde jag bara iväg alla de jag såg som interessanta...
![]()
Jag är för övrigt lite i samma sits fast du kan byta ut siffrorna mot 38 och 16.
Sjukt oerfaren när det gäller dejting mao.