Instruktör i Budapest

B

Bramble

Är det nån som känner till någon engelskspråkig instruktör inom akademisk ridning i Budapest??? Eller för den delen inom vilken ridinriktning som helst bara h*n är bra och vettig. Ungern är ju ett hästland så det borde ju kunna finnas!!??

Jag är jättetacksam för alla tips!!

Sv: Instruktör i Budapest

Hej,

Tyvärr känner jag inte till någon instruktör i Ungern, men jag ska troligtvis själv flytta dit, till Kecskemet, om ca 1 år och är då väldigt intresserad av en instruktör.
Så om du får tag i någon får du gärna maila eller pm:a mig.

Hälsningar
Malin

Bramble skrev:
Är det nån som känner till någon engelskspråkig instruktör inom akademisk ridning i Budapest??? Eller för den delen inom vilken ridinriktning som helst bara h*n är bra och vettig. Ungern är ju ett hästland så det borde ju kunna finnas!!??

Jag är jättetacksam för alla tips!!

Wien är ju nära, där har jag min tränare och han är bara bäst... :bow: Kanske ni kan åka eller kanske ni kan "importera" honom då och då... ;)

Vill ni kan jag pm:a

Hej C_L,

Jag har pm:at dig för jag vill gärna veta, men det verkar inte kommit fram till dig.

Så du får gärna pm:a mig.

Tack,
Malin

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
734
Senast: mamman
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 495
Senast: Sesca
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
754
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama