Instagramhjälp

Flixon

Trådstartare
Ni vet sådana här frågestunder på Instagram, där en användare skriver typ "fråga mig vad som helst" och sen svarar på detta (i text) i stories. Hur tusan gör man detta? Jag hittar bara frågor i livesändning, men jag vill inte ha en hel livesändning? Och hur lägger jag upp frågorna och svaren på ett smidigt sätt?

Har ett anonymt konto med ganska många följare så jag känner inte riktigt för att köra någon slags trial and error-variant :D

Hittade under smile-ikonen vid story. Finns en som det står frågor på. 7:de rutan för mig. Krävde dock att jag lade upp en bild.

Har man svarar. Ingen aning

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar