Instagramfilm/samusung S3

pepp

Trådstartare
Jag förstår inte hur jag lägger upp filmklipp på instagram, hur gör ni med S3:or? Jag kan inte ens dra "pilen" så att den landar på film istället för foto...

Och ja, jag har uppdaterat, kan se alla andras filmklipp..
 
Sv: Instagramfilm/samusung S3

Jag förstår inte hur jag lägger upp filmklipp på instagram, hur gör ni med S3:or? Jag kan inte ens dra "pilen" så att den landar på film istället för foto...

Och ja, jag har uppdaterat, kan se alla andras filmklipp..

Ibland så kan det funka med att bara starta om telefonen. Brukar vara det enklaste! Vad heter du på instagram då? =) Finns en kul tävling där nu som heter #visasmsgrupp ! Kolla in den taggen, mycket skratt :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 828
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 603
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp