Inridning av sprattelyngling

Sv: Inridning av sprattelyngling

+ Marvin

Tack för att ni frågar:) Det är bättre nu, har börjat trappa ner på morfinet. Jag är inte speciellt smärtkänslig, men h-te vad ont det har gjort! Att vara ett mänskligt pussel är inget jag rekommenderar ;)

Jag lär ju inte kunna ge mig på sprattlet än på ett tag dock...o helt ärligt känner jag mig inte så sugen just nu... Det är nog inte att jag känner mig rädd, men... Är det värt det? Är det värt allt det kostar? Jag hade dessutom tackat ja till ett jobb i sthlm, men jag vet inte hur jag ska göra med det nu när jag varken kan titta på boenden, flytta något eller ta hand om djuren utan assistans.
 
Sv: Inridning av sprattelyngling

hur har det gått för dig med ditt pussel (aj!) och med hästen?

Min grabb verkar ha lugnat ner sig, han har vilat i flera månader men nu är vi igång och skrittar uppsuttet i alla fall.
 
Sv: Inridning av sprattelyngling

Han är såld nu och håller på att ridas in igen.
 
Sv: Inridning av sprattelyngling

Fy vad tråkigt.

Lider med dig.

KL. En sak som en militär från förr menade var att man skulle sitta upp på hästarna direkt från stallet innan de börjat värma upp- kommit i gasen.

han borde veta som red in många många som oxå troligen inte fick gå i hage o t o m i spilta.

Bara en reflektion.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 733
Senast: cassiopeja
·
Fälttävlan Ni verkar ju ha ganska god koll på varandra här på fälttävlan, medan jag är nykomling (känner dock igen vissa av er från andra forum:))...
2
Svar
23
· Visningar
4 673
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp