Det blir personligt iallafall!Ja jag fotar döda djur jag stöter på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir personligt iallafall!Ja jag fotar döda djur jag stöter på...
Jag hade kanske provat med soffryggen mot trappan och teven mot fönstren. Med risk för att det blir en mörk tvskärm och/eller trång "hall" mellan trappan och soffan. Om utrymmet räcker så blir det som en extra hall där annars, där man kan ha någon mindre bänk mot soffryggen. Och så får det kanske plats med två fåtöljer. Men jag är inte så bra på att bedöma storleken på rummet utifrån foton.
Första idén som dök upp var en kista, en sån där klassisk brudkista typ
Där hade jag byggt platsbyggd garderob/förvaring om jag hade behov av det! Inte hela vägen ut till grinden alltså men kanske halvvägs, annars blir det en instängd känsla i trappan.
Ha ha, jag tycker inte alls det är märkligt . Jag har en vän som samlar på skelett (inkl hela kadaver som grävs ned eller kokas för att få fram skelettet) och en som samlar på skallar som hon målar på...Ja jag fotar döda djur jag stöter på...
Så roligt att känna så! Gillar din stil!Så himla nykär i min lägenhet
Visa bifogad fil 45165
Visa bifogad fil 45549Jag köpte två våriga kuddfodral i Morristyg. Supernöjd med det.
Vilka fina ljusstakar du har i hörnet! Var har du köpt dem ifrån?Visa bifogad fil 44981
Nya mattan på plats. Bara fula väggen som ska målas vit.
Vilka fina ljusstakar du har i hörnet! Var har du köpt dem ifrån?
Vilken fin taklampa! Vad är det för någon?Jag har äntligen fått mina väggljusstakar som jag råkade beställa innan jag gav mig själv köpstopp. Rätt nöjd med sovrummet nu men ljusstakar skulle egentligen kunna räknas in bland tillåtna nödvändigheter att köpa här, sådär en halvtimme efter att jag satt upp dom så blev det strömavbrott. Så då blev jag ännu gladare över att jag faktiskt köpte dom.
Det är en Umage Eos Large i grått. Den är nästan ännu finare när den är släckt. Får mig att tänka på ett litet åskmolnVilken fin taklampa! Vad är det för någon?
Finurligt att hänga upp mattan på väggen!
Finurligt att hänga upp mattan på väggen!
Chalk paint du använda utan någon som helst förberedelse.Hej allihop, jag behöver hjälp med en grej. Alltså jag har tröttnat på färgen på vårt bord, det är för mörkt och jag funderar på att måla det i vitt eller någon ljusgrå. Det är ekfaner så jag slipar helst inte och kollade lite på chalk paint som ska funka över det mesta. Någon som har erfarenheter? Vad hade ni gjort? Det gör inget om vissa mörkare knastar/ränder blöder igenom tänker jag. Kommer ha svarta "rotting" stolar till.
Bordet:
Visa bifogad fil 44755