Jättefin!Jag har gjort en dörrkrans av ett av våra fårs ull! Då vi inte har pälsfår med småkrullig ull ser den lite smårolig ut men kul att ha ändå tycker jag!
Tack fåret Sol för bidraget
Visa bifogad fil 40712
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin!Jag har gjort en dörrkrans av ett av våra fårs ull! Då vi inte har pälsfår med småkrullig ull ser den lite smårolig ut men kul att ha ändå tycker jag!
Tack fåret Sol för bidraget
Visa bifogad fil 40712
Hittat en fullkomligt livsfarlig sida, vet att jag sett den tidigare men nu blev jag ju sjukt sugen igen på att spendera alla mina surt förvärvade ettöringar!
https://www.byggfabriken.com/
Bibliotek med sköna stolar att sitta och läsa i! Man kommer undan men har ändå kontakt med resten av huset.Någon som har bra idéer hur man kan inreda ett loft?
Vi har just köpt hus som har ett loft vi klurar på vad man ska göra med.. det är som ett vanligt större rum i storlek, med glasräcke mot vardagsrummet nedanför som är öppet upp till nock. Snedtak. De som sålt hade en extra säng och bord med stolar för typ pyssel där. Skulle vara rätt mysigt med typ ett extra TV-rum men eftersom det är öppet till vardagsrummet blir det ju lite dumt..Det är bara sambon och jag, inga barn än men kanske i framtiden.
Idéer?
Det var en riktigt bra idé faktiskt! Men ingen av oss läser och äger knappt några böcker..Kanske köpa mängder begagnat och ha för syns skull?Bibliotek med sköna stolar att sitta och läsa i! Man kommer undan men har ändå kontakt med resten av huset.
inga böcker??? Börja läs! jag har mängder av facklitteratur som jag älskar! Och skönlitteratur förstås!Det var en riktigt bra idé faktiskt! Men ingen av oss läser och äger knappt några böcker..Kanske köpa mängder begagnat och ha för syns skull?
Haha jag vet, lite pinsamt är det faktiskt..inga böcker??? Börja läs! jag har mängder av facklitteratur som jag älskar! Och skönlitteratur förstås!
Men Wow!Nya Howard soffan i mörkgrå sammet,installerad o provsutten som synes. Och skyddad för smutsiga tassar.
Visa bifogad fil 41030
Jag tänkte också gästrum. Men kanske arbetsrum eller hobbyrum typ, beroende på vad era intressen är.Någon som har bra idéer hur man kan inreda ett loft?
Vi har just köpt hus som har ett loft vi klurar på vad man ska göra med.. det är som ett vanligt större rum i storlek, med glasräcke mot vardagsrummet nedanför som är öppet upp till nock. Snedtak. De som sålt hade en extra säng och bord med stolar för typ pyssel där. Skulle vara rätt mysigt med typ ett extra TV-rum men eftersom det är öppet till vardagsrummet blir det ju lite dumt..Det är bara sambon och jag, inga barn än men kanske i framtiden.
Idéer?
Blommorna måste vara enorma om det är en golvlampa
Blommorna måste vara enorma om det är en golvlampa
Coolt iallafall! Om man gillar den stilen såklartIngen aning, det står att den största är 78 cm och den minsta 20 cm. Tar för givet att 20 cm inte har fem lotusblommor
https://translate.google.com/translate?sl=zh-CN&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=https://www.chinahao.com/Product/details?num_iid=45652868575&act=url
Aha igen, den minsta är 52 cm hög
Känns lite synd med gästrum då det är mysigt däruppe och då kommer ju vi aldrig vara där typ.. finns andra rum till det tack för tips!Jag tänkte också gästrum. Men kanske arbetsrum eller hobbyrum typ, beroende på vad era intressen är.
Jag skulle göra en atelje/bibliotekKänns lite synd med gästrum då det är mysigt däruppe och då kommer ju vi aldrig vara där typ.. finns andra rum till det tack för tips!
Jag skulle göra ett rum för att spela spel, lägga pussel, lyssna på musik (med hörlurar om det stör neråt?), läsa böcker. Sköna fåtöljer, ett runt bord, vilsamma färger/tapeter, mycket mjuk belysning. Ett må-bra-rum med utrymme för gemenskapKänns lite synd med gästrum då det är mysigt däruppe och då kommer ju vi aldrig vara där typ.. finns andra rum till det tack för tips!