Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur ser fönstret ut? Och resten av rummet? Är det modern stil? I såna fall gillar jag vire som gardinstång. :D
20191212_150922.webp

Ta inte illa upp nu men gardingrinchen i mig fick spader,dina gardiner är antingen felsydda eller så har du satt stången i fel kanal, det ska egentligen vara ett huvud ovanför stången och bara för att dämpa min ocd så ska längden veckas ända fram till kappan :o:o:idea:

Förlåt :o:D
:rofl: Jag ska låta dig slippa resten av mina gardiner! Men ja det är fel sorts gardiner till stången men jag har noll lust att köpa nya eller sy om. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 385
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar