Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör utanJag försöker få hjälp. men det svåraste i värden verkar att få till gardiner.
Hur f*n gör man?
Jag försöker få hjälp. men det svåraste i värden verkar att få till gardiner.
Hur f*n gör man?
ingen stång!Jag kör på det jag gillar (och som funkar med befintliga gardinstänger)
ingen stång!
Vill du ha en som är enkel eller lite "krusidulligare"?
Varken eller tror jag
Hittat en från Tiffany men de är ju så himla dyra
Det finns lampor i Tiffany-stil på Tradera men visst, de är inte de billigaste (säger hon som inte alltför länge sedan gav över 1000 kr för en lampa i jugendstil... ).
Hur ser fönstret ut? Och resten av rummet? Är det modern stil? I såna fall gillar jag vire som gardinstång.Jag försöker få hjälp. men det svåraste i värden verkar att få till gardiner.
Hur f*n gör man?
Hur ser fönstret ut? Och resten av rummet? Är det modern stil? I såna fall gillar jag vire som gardinstång.
Är det några slags fästen där ovanför fönstret?
Så här har jag det just nu med julgardiner.
små kvadrater med hål iÄr det några slags fästen där ovanför fönstret?
Drar det från dörren?
Ta inte illa upp nu men gardingrinchen i mig fick spader,dina gardiner är antingen felsydda eller så har du satt stången i fel kanal, det ska egentligen vara ett huvud ovanför stången och bara för att dämpa min ocd så ska längden veckas ända fram till kappanSå här har jag det just nu med julgardiner. Visa bifogad fil 41547
Det heter kirschbeslagsmå kvadrater med hål i
Till det behöver du 2 hållare och en kirchstångsmå kvadrater med hål i
Jag ska låta dig slippa resten av mina gardiner! Men ja det är fel sorts gardiner till stången men jag har noll lust att köpa nya eller sy om.Ta inte illa upp nu men gardingrinchen i mig fick spader,dina gardiner är antingen felsydda eller så har du satt stången i fel kanal, det ska egentligen vara ett huvud ovanför stången och bara för att dämpa min ocd så ska längden veckas ända fram till kappan
Förlåt
små kvadrater med hål i
Jag satt på fingrarna en låååååång stund,innan jag bestämde mig för att du är en person som kan ta det på rätt sätt.❤Jag ska låta dig slippa resten av mina gardiner! Men ja det är fel sorts gardiner till stången men jag har noll lust att köpa nya eller sy om.