Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista pyntet uppe :) (Julgott skylten)
IMG_20191212_170208_422.webp

Tack! Min ömma moder är av en motsatt åsikt och har erbjudit mig 5000 kr för att kassera den :cautious::laugh: Men jag har inte nappat ;)

Har även denna lampa i matplatsen (öhm ja är ju matplats/garderob ( :angel: )

Visa bifogad fil 41615
Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.
Jag tycker en kristallkrona skulle passa in vid matbordet.
Jag älskar kristallkronor.
Har totalt 8 st i huset. :o :angel: Min man tycker att jag överdriver. Jag fattar ingenting.:angel:

Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.
Jag tycker en kristallkrona skulle passa in vid matbordet.
Jag älskar kristallkronor.
Har totalt 8 st i huset. :o :angel: Min man tycker att jag överdriver. Jag fattar ingenting.:angel:

Förra ägaren till läggan hade en kristallkrona ovanför matplatsen. Jag hade samma tanke när jag köpte taklampa men glömde ta med i beräkningen att det är typ 3,50 till tak. Så sladdjäveln räckte inte så det blev en taklampa mitt i rummet istället 😅🤷🏼‍♀️

Den är ju modern men ger ändå en lite art deco-vibe som jag gillar!

2A896C5E-A10A-45EB-8908-7F9AB7A291EC.jpeg

Inte min grej bara! :)
(Älskar kristallkronor men på rätt plats/mot rätt inredning)
Jag förstår det :D jag gillar ju shabby chic men inte kristallkronor :rofl:
Tycker inte att kritallkronor är riktigt shabby chic men de kan passa in i en hel del olika stilar så det är väl därför.

wz165606-tavla-tukaner_grande.jpg

Jag hittade den här 3D-tavlan :love::love::love: Det är inte ens min typ av fåglar men hjälp så snyggt! Jag älskar att de inte använde bara olika färgpapper utan det är mönster på de olika pappersbitarna :love:
Tur att den är för dyr för att jag ska kunna rättfärdiga ett köp :angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 947
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 866
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 385
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar