Jag satt på fingrarna en låååååång stund,innan jag bestämde mig för att du är en person som kan ta det på rätt sätt.❤
Påminn mig om att aldrig låta dig se mina gardiner
Du skulle få absolut spader av lösningen jag ska fixa till fönstret uppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt på fingrarna en låååååång stund,innan jag bestämde mig för att du är en person som kan ta det på rätt sätt.❤
❤ Mina gardiner är lugnt att kritisera! Hade du däremot anmärkt på Ville så hade du åkt på en rak höger.Jag satt på fingrarna en låååååång stund,innan jag bestämde mig för att du är en person som kan ta det på rätt sätt.❤
Skulle aldrig komma på tanken,barn o djur, då är man illa ute❤ Mina gardiner är lugnt att kritisera! Hade du däremot anmärkt på Ville så hade du åkt på en rak höger.
Din lampa är så grymt snygg. Skulle också vilja ha en sån.
Din lampa är så grymt snygg. Skulle också vilja ha en sån.
Men HERREGUD @dobbis !Ta inte illa upp nu men gardingrinchen i mig fick spader,dina gardiner är antingen felsydda eller så har du satt stången i fel kanal, det ska egentligen vara ett huvud ovanför stången och bara för att dämpa min ocd så ska längden veckas ända fram till kappan
Förlåt
Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.Tack! Min ömma moder är av en motsatt åsikt och har erbjudit mig 5000 kr för att kassera den Men jag har inte nappat
Har även denna lampa i matplatsen (öhm ja är ju matplats/garderob ( )
Visa bifogad fil 41615
Men HERREGUD @dobbis !
Dig hade man ju aldrig vågat bjuda hem Gardin-ångest de luxe!
Men vad f-n. Den är ju ursnygg ju. Konstig smak din mamma har.
Jag tycker en kristallkrona skulle passa in vid matbordet.
Jag älskar kristallkronor.
Har totalt 8 st i huset. Min man tycker att jag överdriver. Jag fattar ingenting.
Förra ägaren till läggan hade en kristallkrona ovanför matplatsen. Jag hade samma tanke när jag köpte taklampa men glömde ta med i beräkningen att det är typ 3,50 till tak. Så sladdjäveln räckte inte så det blev en taklampa mitt i rummet istället
Den är ju modern men ger ändå en lite art deco-vibe som jag gillar!
Visa bifogad fil 41622
Den duger men en kristallkrona skulle sitta fint.
Inget fel på shabby chicJag funderar på denna i handblåst glas. Italiensk vintage. Nej inte billig men snygg!
Är lite rädd för klassiska kristallkronor pga vill inte att det ska kännas typ "chabby chic-aktigt" mot omgivningen liksom.
Visa bifogad fil 41626
Inget fel på shabby chic
Jag förstår det jag gillar ju shabby chic men inte kristallkronorInte min grej bara!
(Älskar kristallkronor men på rätt plats/mot rätt inredning)