Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittade du den?Fönsterlampa går sådär, men jag har hittat en fågellampa som vill bo i min öppna spis
Visa bifogad fil 41686
Var hittade du den?
Och där hittade jag ett flertal villhöver…...Den kommer från Seletti och finns på olika ställen och några olika varianter
Så härligtFör att inte tala om det underbara garderobsutrymmet som jag fick.
Sambon har en likadan på andra sidan. Dock inte lika mycket kläder.
Visa bifogad fil 41776
Inser att jag redan lagt upp bilder tidigare i tråden. Ursäkta att jag är lite tjatig.För att inte tala om det underbara garderobsutrymmet som jag fick.
Sambon har en likadan på andra sidan. Dock inte lika mycket kläder.
Visa bifogad fil 41776
Såg att du redan svarat!*Fönsterlampa går sådär, men jag har hittat en fågellampa som vill bo i min öppna spis
Visa bifogad fil 41686
Fondvägg skulle jag vilja föreslå isåfall! Kanske väggen med fönstret? Då behöver du inte ändra något i köket om de liknar varandra utan det passarJag sitter och funderar på om jag ska tapetsera hela läggan i ngn dov bordellig tapet. Problemet är bara att jag troligen kommer få epilepsi då pga att köksdelen också är tapetserad Isf känns det som att jag måste riva den tapeten ...
Visa bifogad fil 42119
Alternativet är att måla om i en mörkare teal-nyans...?
Fondvägg skulle jag vilja föreslå isåfall! Kanske väggen med fönstret? Då behöver du inte ändra något i köket om de liknar varandra utan det passar
Tillägg: Ej opartisk då jag älskar ditt kök
Fönsterlampa går sådär, men jag har hittat en fågellampa som vill bo i min öppna spis
Visa bifogad fil 41686
Jag gillade verkligen deras djurlampor! Din är ascool! Visade sambon några och gav tydliga hintar nu innan jul.
Tydligen har han beställt julklappar. Hoppas hitta en av mössen i paketet!
Snygg tapet Våga köra hela rummet. Du kommer inte att ångra dig.Har ngn stark aversion emot fondväggar
Kanske blir att måla om...