Inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20191214_215045245.webp

Svår plats att fota. :D FYI så brukar inte växterna vara där och väggen ska få bröstpanel av pärlspont, troligtvis berlinerblå eller så blir trappan blå och väggen ton i ton på något vis. Finns ingen plats för taklampa i hallen uppe, ni ser ju utvecklingspotentialen i ljussättningen. ;)
IMG_20191214_215249788.jpg

Jag sitter och funderar på om jag ska tapetsera hela läggan i ngn dov bordellig tapet. Problemet är bara att jag troligen kommer få epilepsi då pga att köksdelen också är tapetserad 😅 Isf känns det som att jag måste riva den tapeten ...

4503D3CC-0FD0-4B82-A6F1-2F401B52EA23.jpeg

Alternativet är att måla om i en mörkare teal-nyans...?

Senast ändrad av en moderator:
Jag sitter och funderar på om jag ska tapetsera hela läggan i ngn dov bordellig tapet. Problemet är bara att jag troligen kommer få epilepsi då pga att köksdelen också är tapetserad 😅 Isf känns det som att jag måste riva den tapeten ...

Visa bifogad fil 42119

Alternativet är att måla om i en mörkare teal-nyans...?
Fondvägg skulle jag vilja föreslå isåfall! Kanske väggen med fönstret? Då behöver du inte ändra något i köket om de liknar varandra utan det passar 🤔:love:

Tillägg: Ej opartisk då jag älskar ditt kök :angel:

Har ngn stark aversion emot fondväggar 😅🤷🏼‍♀️
Kanske blir att måla om...
Snygg tapet :love: Våga köra hela rummet. Du kommer inte att ångra dig.
Jag tycker ibland att det blir lite ängsligt med bara en fondväg.
Om inte, ta en färg som finns i tapeten och måla resten med. Det kan också bli snyggt.

Bw, min påfågeltapet som jag har i sovrummet är en fondtapet.
Jag valde dock att använda den i hela rummet. Kanske magstarit för någon, vad vet jag. Själv är är jag helnöjd.. :up:

Okej...

Förvaring i badrum?!
Behöver få in handdukar, schampoo osv för att kunna få loss förvaring i tvättstugan för sängkläder istället.
Vad ska man ha?
Vi har relativt "steril" inredningssmak här hemma och badrummet går i vitt och svart med gråa klinkerplattor på golv, vitt kakel på väggar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 946
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 863
Senast: BernT
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
474
Senast: tott
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 385
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar