Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressanta, men hur sitter man på dem..... ???
Hahaha extrem igenkänning på den! Har precis samma hållare som det lite för ofta sitter en toarulle på... Jag har sjukt svårt att komma ihåg att köpa kökspapper.Maken fick tulpaner av ungarna på farsdag igår. Önskar att jag orkade köpa blommor att ha på bordet jämt Dassrullen är inte lika fin men hushållspapperet var slut
Visa bifogad fil 39493
Oj vad duktig du är! Allt själv! Jättefint har du gjort det!Visa bifogad fil 39449
Utsidan efter.
Har hunnit med lite iallafall, men har fortfarande massa massa kvar. Bor och gör allt själv, så den där tummen mitt i handen har börjat komma loss lite smått.
Men asså jag älskarn!! Så absurd!
Underbara, fantastiska Ingegärd Råman har gjort en massa fina vaser. Skulle haft allt hon gjort om jag hade plats. Men kolla in om hon gjort tillräckligt smala vaser.Jag har tänk tanken på smal vas faktiskt! Har inte hittat något lämpligt än bara plastväxter går dock bort, har visserligen några hemma som jag kan plocka lite blad ifrån!
Här syns mer av väggen. Det framgår inte av fotot men jag har 3,5 meter till tak så skulle kunna bygga uppåt liksom
Visa bifogad fil 39518