Inreda sovrum

Mirre

Trådstartare
Nu börjar mitt sovrum bli klart äntligen, men det är ännu ganska tomt på väggarna och så. Behöver få lite mer färg därinne och inreda lite mer.
Hur har ni det i era?
Behöver inspiration :p

Tack!
När vi flyttade in var hela sovrummet i fondväggsfärgen, men som du ser sparade vi en vägg för att bryta av lite. Jag har fotat från dörröppningen men till vänster om den finns det garderober, en byrå och en liten tv på väggen ovanför byrån :)

Väggen man inte ser på bilderna, som är till höger om dörren, är däremot helt tom men jag tror det blir för mycket att ha något där.

Här är en liten blänkare från vårat sovrum:

10690338_482189701922715_8864786010397468178_n.jpg

Kan fixa bättre bilder senare idag, just nu står allt upp längs en vägg för vi ska äntligen få garderober. :D

Vad mysigt det såg ut Tassen. Gillar lampan!
Ska försöka komma ihåg och lägga in bild på mitt sovrum när det är klart. Ska upp en hylla, lite tavlor och så

Vad mysigt det såg ut Tassen. Gillar lampan!
Ska försöka komma ihåg och lägga in bild på mitt sovrum när det är klart. Ska upp en hylla, lite tavlor och så

Lampan är fantastisk. :love: Nu är garderoberna uppe men bilder får vänta till imorgon, nu ska jag lägga mig och dö i sängen.

Liknande trådar

Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 678
Senast: Ramona
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 450
Senast: Lyan
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Milosari
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar