Inofficiella HundutstÄllningar Var??

B

bombi

Hej

Finns det någon som kan tipsa om inoff. utställningar i småland eller i skåne?
Det skall inte vara för sent att anmäla sig och de skall vara helst i mitten på oktober?

Tacksam för alla tips och svar:bow::bow:

Sv: Inofficiella HundutstÄllningar Var??

hitter inte min senaste hundsport, där burkar det stå massa men om du går in på den här sidan kan du kolla lokalklubbarna i småland-där kanske du hittar nått
http://www.smokk.se/

prillan

18:e augusti: Simrishamns brukshundklubb. (sista anm. 30:e juli.)
26:e augusti: Skurups brukshundklubb. (sista anm.-dag har passerat.)
1:a september: Hässleholms brukshundklubb. (sista anm. 13:e aug.)
30:e september: Veberöds brukshundklubb. (sista anm. 2:a sept.)
20:e oktober: Gröngölingsutställning, Hässleholm, 4-12 mån. Nordskånska Kennelklubben. (sista anm. 11:e sept.)

vetlanda den 20 augusti sista anmälningsdag den 6 augusti. (är inte helt säker på datumet, kan vara den 18, har ingen kalender fram för mig.)

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 049
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 789
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb