Inoff. utställning i Matfors?

N

nässla

Den 19 augusti. Får man månne se några buke-hundar där?
Lilla råttan och jag gör utställningsdebut då, tur att det bara är hunden som ska bedömmas :smirk:

Sv: Inoff. utställning i Matfors?

Jag vet en bukefalist som nog ska dit :banana:

Inte jag, men en kompis :p

Så ni blir minst 2 stycken bukefalister där :D

Åh, vad kul :) Hoppas den andra bukefalisten ger sig till känna då :)

Jag ska dit.. inte för att ställa ut, utan för att miljöträna o kolla hur en utställning går till. Förberedelse kallas det visst ;)

Förberedelse, vad är det?! Jag har aldrig ställt hund förut, bara varit med och burit grejer och varit hejarklack :) Och vovve har aldrig ens försökt trava fint bland så många andra hundar.
Men ska iväg på rasspecialen i slutet av september så det är dags att kasta sig in i hetluften nu :crazy:

hej jag har precis anmält ett gäng jämthundsvalpar.. de ska ut o träna inför större utställningar, oss lär ni nog inte missa, kul o få träffa några bukare..
prillan

Attans synd att man inte visste det då :angel:

Håll utkik om någon av mina valpar dyker upp. Har ju 2 stycken i sundsvallstrakten :D

Jo, jag har vetat om den länge, men inte anmält, då jag inte har någon hund som behöver träningen :o

Att du inte for till Backe istället :D:D

När kommer du upp för nästa spårträning då?? ;)

Att du inte for till Backe istället :D:D
När kommer du upp för nästa spårträning då?? ;)

de är ju för små juuuu jänta blir 6 mån den 12/8 o Gro o Gry den 5/10.. men det blir nog så att jag ställer Gro s mamma i sundsvall o kanske våran hane oxå(fast då kommer ni skratta i hjäl er, för jag far som en vante efter honom, husses fel:angel::angel:
vi kommer så fort vi fått in allt hö:D

En rottweiler, tik, går i den yngsta valpklassen.
Har medföljande brunhårig, kort och "välhullad" matte.
Jag ska försöka hålla utkik efter ett gäng jämtar då!

Om inte Ambra jobbar så dyker nog vi upp med våra tok och tittar. Kan vara bra att miljöträna lite ibland.

Så ser ni en liten tjej med en pratglad schäfer och en lång mörk snygging med två (varav en väldigt pratig) schäfrar, då har ni hittat Ambra och mig. :D

Hoppas vi får tid att gå, skulle vara kul att träffa fler från Buke.:bump:

Glömde: Lycka till Nässla!!!

Senast ändrad av en moderator:

jag hade nog gått om jag inte skulle jobbat.. Kommer att ställa ut på den officiella utställningen i oktober istället..

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025