Innekatt försvunnen

Sv: Innekatt försvunnen

Usch då, jag förstår det :-/

Liten tröst är väl att det är en mild vinter...

Jag fick ett samtal på jobbet häromdagen. det var en kvinna som varit av med sin katt i tre månader men nu hade den kommit tillbaka. Den var välskött och välgödd så hon misstänkte att någon tagit in katten och haft den som "sin egen", trots att den hade både halsband och var öronmärkt :crazy:

Oh fy! Jag tror dock att jag föredrar det framför att hon har mött något hemskt öde... Om jag skulle hitta henne och hon har ett bra hem så skulle hon nog få stanna där, bara hon hade det bra. Usch vad jag saknar henne...

Liknande trådar

Övr. Katt Våran 2 åriga innekatt Lulu blev av misstag utsläppt i måndags av okunnig granne. Hon har aldrig varit ute själv tidigare och det bor 4...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: MJLee
·
Övr. Katt För flera år sedan (ca 3 år) började en katt hålla till runt svärmors hus. Svärmor började tillslut mata katten då den länge verkat...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: kazam
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 957
Senast: Lotus
·
Katthälsa Jag har gjort vad jag läst mig till, mina två tjejer som kommer från ett katthem leker mycket. Det gjorde de redan där, därför blev vi...
Svar
0
· Visningar
892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hata mat
  • Scenföreställningar
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar