Sv: Inne..

Helst av allt skulle jag gärna ha min häst ute året om! :D Men, tyvärr så är det så att jag har min häst i ett stall där ägaren till sina 3-gångare inte tror att de kan klara av att gå ute om vintern, så det blir så att hästarna går ute på dagen och får stå inne på nätterna. Men detta som tur är bara på vintern, på sommaren går de ute dygnet runt!:rofl:
Mitt sto är just nu orakad, men när träningen kommer igång lite mer, så ska jag raka henne. Fast då hon är rakad, har jag alltid täcke på henne.

Sv: Inne..

Tack för alla svar! :)
Nu har ja lugnat mig lite efter flytten och hästen min verkar trivas med att ha en stor egen box ;) Så jag tror inte detta blir något problem.
Tack igen / Karin

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 213
Senast: Görel
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 955
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Roheryn
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII