Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hittills alltid fått bort all kalk med ättika, helst den starka på 24% och på riktigt tjocka avlagringar måste det verka en stund. Sen är det bara att skrapa med typ en osthyvelVad har ni för dunderkurer mot ingrodd kalk? Vi har extrema kalkavlagringar runt avloppshålet i badkaret och de går inte bort oavset vaf*n jag testar. Det enda som stoppar mig från att gå på skiten med svinto är att det tar med sig emaljen i badkaret också...
Citronsyrakristaller från kryddhyllan. Som man brukar ha i sylt.Vad har ni för dunderkurer mot ingrodd kalk? Vi har extrema kalkavlagringar runt avloppshålet i badkaret och de går inte bort oavset vaf*n jag testar. Det enda som stoppar mig från att gå på skiten med svinto är att det tar med sig emaljen i badkaret också...
Det har jag testat men tyckte inte det hjälpte alls mot tjocka avlagringar.Citronsyrakristaller från kryddhyllan. Som man brukar ha i sylt.
För jag gissar att du testat ättika.
Mm jag har haft det till att lägga duschhuvudet i (skål, duschhuvud, kristaller vatten), kalken liksom bubblade och hoppade av. Men jag har inte testat att skrubba med det, det blir kanske för lite då.Det har jag testat men tyckte inte det hjälpte alls mot tjocka avlagringar.
Man får ta ganska stora mängder. Jag köper citronsyra i 1200 g-burk.Det har jag testat men tyckte inte det hjälpte alls mot tjocka avlagringar.
12 eller 24 procent?Ättika har jag testat men tror inte jag lät det dra tillräckligt länge så får testa det en gång till tror jag om det är så effektivt som det sägs.
Ättika löser upp kalkavlagringar men man får ta flera gånger och låta det verka längre om det är tjocka avlagringar, men bättre det än något starkare som riskerar skada annat.Ättika har jag testat men tror inte jag lät det dra tillräckligt länge så får testa det en gång till tror jag om det är så effektivt som det sägs.
Jag har också använt citronsyra till avlagringar.Citronsyrakristaller från kryddhyllan. Som man brukar ha i sylt.
För jag gissar att du testat ättika.