Inget att göra

Sv: Inget att göra

Jag bloggar, läser böcker, löser korsord eller åker ner till gymmet alternativt tar en promenad. Eller kollar om någon kompis vill hitta på något. Är arbetslös för tillfället så det blir en del dödtid. Ibland - som nu - åker jag ner på stan en sväng, tar med mig datorn och går och fikar.

KL

Spelar gamla GTA spel, rollercoaster tycoon osv.

Ibland broderar jag.

Diskar, tvättar, plockar.

Lyssnar på sverigesradio.

Kroppsvård, målar naglarna, kollar nya outfits, letar ny musik, kollar igenom pulse (en app), fixar något som är trasigt el dyl. Möblerar om.

Fast helst lägger jag mig i badet med en bok. Förutsatt att jag faktiskt skulle ha ett badkar då.

Sätt dig i en fåtölj och gör ingenting - då kommer du nog på något att göra eller så får du en stunds välförtjänt vila.

Tittar på play, läser, spelar Wii eller Kinect, går ut med hundarna, åker ut till stallet.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
547
Senast: Exile
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
357
Senast: bollen__
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama