Inget att göra

Sv: Inget att göra

Jag bloggar, läser böcker, löser korsord eller åker ner till gymmet alternativt tar en promenad. Eller kollar om någon kompis vill hitta på något. Är arbetslös för tillfället så det blir en del dödtid. Ibland - som nu - åker jag ner på stan en sväng, tar med mig datorn och går och fikar.

KL

Spelar gamla GTA spel, rollercoaster tycoon osv.

Ibland broderar jag.

Diskar, tvättar, plockar.

Lyssnar på sverigesradio.

Kroppsvård, målar naglarna, kollar nya outfits, letar ny musik, kollar igenom pulse (en app), fixar något som är trasigt el dyl. Möblerar om.

Fast helst lägger jag mig i badet med en bok. Förutsatt att jag faktiskt skulle ha ett badkar då.

Sätt dig i en fåtölj och gör ingenting - då kommer du nog på något att göra eller så får du en stunds välförtjänt vila.

Tittar på play, läser, spelar Wii eller Kinect, går ut med hundarna, åker ut till stallet.

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 357
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 802
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka