Info om Schipperke

pickapela

Trådstartare
Hejsan.

Jag har länge planerat att skaffa hund och har bestämt mig för att det ska bli nu till hösten då jag ska studera på distans.

Har blivit väldigt förtjust i rasen Schipperke och skulle därför gärna höra lite indo och tankar från Schipperkeägare men även ni som har kommit i kontakt med rasen.

Det känns så mycket roligare att få information från forum istället för att bara läsa kall fakta om rasen.

Hoppas att jag får lite info och tips.

Varma hälsningar
//Michaela

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 820
Senast: Red_Chili
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 780
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har bestämmt oss att skaffa hund i höst och kollade runt lite vilken ras vi ville ha. Efter att ha letat upp tonvis med...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Janey
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 060
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2