Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
trots metacam och boxvila är min häst fortfarande jättehalt i bakbenet..
Och för att itne tala om hur ont i ryggen han har.. (inte så konstigt med tanke på hur snett han går)
infektionen gick tillbaka och blev en inflammation men av någon anledning fick han mer ont i benet då och kunde knappt gå utan smärtstillande. Röntgen visade ingenting konstigt ev. såg det ut som om en benbit hade börjat flyttat på sig (men det är svårt att säga eftersom man aldrig kan ta prick likadana röntgenbilder) Och han hade stått i 2månader med smärtstillande under hela den tiden p.g.a. hältan och ryggen och han hade fortfarande ont i ryggen. Troligtvis spände ryggen för att han hade ont bak och därmed överbelastade fram Han hade t.o.m. ont i ryggen när han hade fått full dos smärtstillande. Och då hade jag inte ridit på honom på över 2månader.
Så både jag och vet. kände att det inte var någon idé att plåga honom. Vissa dar tog han sig inte ens ut i boxhagen. Så jag hoppas han slipper ha ont nu.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.