E
Emelie3
Jag har ett litet problem, oväntat nog. Jag blir lätt för rak i armarna och när jag väl får böj på dem så ser det väl ut som om jag skall älga mig fram i en kö eller något, okej kanske lite överdrivet, men de blir utåt liksom, jag vill ha in armbågarna till sidan och hitta en bra vinkel, så nu undrar jag om ni har några tips. Givetvis skall jag träna, träna och åter träna och det gör jag redan, men finns det kanske någon extra bra övning eller liknande?
Ett tag tänkte jag binda ihop armarna med varandra för jag antar att det inte finns någon som har har kommit på någon grej som typ håller in armbågarna till sidan och i rätt vinkeln va?
Detta är väl en vanlig syn på mina armar, ursäkta bildkval. är tagen ur en film, men hoppas det syns ändå. (Vet att det finns massa andra saker som behöver redigeras också, men just nu är det armbågarna jag är ute efter, trots att allt egentligen hänger ihop)
Ett tag tänkte jag binda ihop armarna med varandra för jag antar att det inte finns någon som har har kommit på någon grej som typ håller in armbågarna till sidan och i rätt vinkeln va?
Detta är väl en vanlig syn på mina armar, ursäkta bildkval. är tagen ur en film, men hoppas det syns ändå. (Vet att det finns massa andra saker som behöver redigeras också, men just nu är det armbågarna jag är ute efter, trots att allt egentligen hänger ihop)
Senast ändrad av en moderator: