Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
även hästar som står i box utan kontakt mellan boxarna och ensamma i hagen har ngn form av rang ordning.Gäller detta även om han går själv i hagen?
Svårt att svara på utifrån de vinklarna, hade varit lättare att bedöma om han var mer uppställd med dig bredvid men han ser ganska stor ut. Fin färg.
Hitta lite bilder från 2011 & 2012 på oss föresten någon som har ett bra ögonmått ang mankhöjd? Tror ni han är D-ponny eller över 150? Jag är 165
Vill bara inflika lite med att det kan vara bra att tänka på när hästar byter miljöer så kan deras beteebde ändras, t ex jag provred en väldigt säkert och go häst. Tog hem och hon var lite nervös, men när hon väl landat efter några månader så var det samma trygga häst som jag provred.Har svårt att tänka mig honom som hingstig och galen dock då han varit lugn som ett lamm hela tiden.
Vet du, har själv gjort denna resa med en häst jag inte kunde släppa till ödet. Så jag förstår dig fullt ut. Är hästen värd det, så är den, oavsett vad någon annan säger. Visst kan man göra klokare saker med sina pengar... Men... Vi är ju hästfolk. Det är ett stort val att ta det ansvaret för en annan varelse.Har lite funderingar nu hur jag ska göra. Fixat stall och så. Pengarna är ihopsparade i vinter. Typ i slutet av november har jag fått ihop en hel del. Tycker ni det är dumt att ta hit han mitt i vintern liksom när han kommer från ett varmt land? Hade ni väntat till våren??
Ok jag får helt enkelt se hur han reagerar när han kommer hit.
Vill man använda den i avel så är det relevant med att regga i ARAB, men saknar den avelsvärde (ointressant typ, stam eller kastrerad) så sparar man en hel del slantar på att regga någon annanstans då just ARAB är väldigt dyrt, speciellt i förhållande till vad man får för pengarna.Otroligt spännande och vilken himla fin häst! Väntar med spänning på fler bilder och nyheter!
Jag hade reggat honom i ARAB, man vet aldrig vad som händer i framtiden.
Vad är det för stam på den?
Vill man använda den i avel så är det relevant med att regga i ARAB, men saknar den avelsvärde (ointressant typ, stam eller kastrerad) så sparar man en hel del slantar på att regga någon annanstans då just ARAB är väldigt dyrt, speciellt i förhållande till vad man får för pengarna.
Dock red de honom idag trots han är halt. Blir så j*vla trött på dessa turkar..
Det borde ju sänka priset rejältDock red de honom idag trots han är halt. Blir så j*vla trött på dessa turkar..