Tack de funka inte alls för mig
Varsågod Jag kopierade den länken som heter Hotlink för forum (alt. 1) och klistrade in direkt i inlägget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack de funka inte alls för mig
Yes,också läst det :/Jag vill minnas att jag läst nån annanstans att det aldrig blev av? Det var nåt fel med hästen tror jag.
Tack för att du uppdaterade, har följt denna tråden. Förstår att du inte har pengarna men det verkar ju som om hästen har det bättre nu, kanske är det du som har påverkat hans situation till det positiva genom ditt engagemang och intresse. Så lite solskenshistoria är det nogHästen blev frisk, var en hovböld och fel verkade hovar. Jag var faktist där förra året och hälsade på och sa jag ville ta hem honom. Ägaren vägrade och sa att han helt plösligt vill ha 4000 euro Så tyvärr har jag inte pengar att lägga det + transport till Sverige. Hullet såg bra ut nu iallafall och han rids väldigt sparsamt. Så tyvärr blev det ingen solskenshistoria denna gång.
Hästen blev frisk, var en hovböld och fel verkade hovar. Jag var faktist där förra året och hälsade på och sa jag ville ta hem honom. Ägaren vägrade och sa att han helt plösligt vill ha 4000 euro Så tyvärr har jag inte pengar att lägga det + transport till Sverige. Hullet såg bra ut nu iallafall och han rids väldigt sparsamt. Så tyvärr blev det ingen solskenshistoria denna gång.
Men alltså ca 40,000kr är ju inte mycket pengar för en häst?
Transport till Sverige kanske 50?
Det är ju knappt 100 för dina drömmars häst? Ta ett lån?
Tycker du alltså att det är rimligt att ta ett lån på 100' för att köpa en häst som säkerligen inte är värd ens i närheten av det?
Hade den varit så speciell för mig som denna är för TS så, JA!