Imperator 529??????!!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare CowMow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 946
C

CowMow

Vad vet ni om han? Skriv allt ni bara kan komma på. Är tacksam för allt!! :)

Sv: Imperator 529??????!!!!

Duktig mörkbrun hopphingst som tävlades av Peter Ericsson på 80-talet. Jag kände ett tjusigt sto efter honom en gång i tiden... :o)

Tack för all hjälp.. Men som ni vet så vill jag ha så mkt info om han som ni bara kan kläcka ur er :P Heheh..

ha,ha honom har jag skött om när jag jobbade på flenmo egendom mycket trevlig häst.

ha,ha honom har jag skött om när jag jobbade på flenmo egendom mycket trevlig häst.

Gud så roligt! Skulle du kunna berätta och visa lite bilder ? Det hade varit svinkul!!!

Så glad jag blir då jag hittar folk som känner till min hästs släckt :D

Var och tittade på honom på Flenmo och han var en sån hingst som kunde gå i hagen utan att rymma eller springa benen av sig.

Okej :D Kul! Har ni bilder? :D Haha! Jag vill så gärna se hur han såg ut :P

Har haft ett mkt trevligt sto med Imperator i andra led (tävlad MSVB-hopp) o har nu en valack med imperator i andra led båda påminner mkt om honom i kropp o temperament Trevliga hästar med arbetsvilja.
Såg Peter tävla Imperator live en hel del på 80-talet o höll även honom (Imperator alltså) på en tävlig gissa om man va en stolt ridskoletjej på rocklunda då! :bump:

Dom hästar jag har träffat med Imperator i stammen har vart hårda, tuffa, vassa och lite knäppa :D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 725
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Beslutet att ta in Tactical Landing i fransk avel har hyllats av många. Supertränaren Jean-Michel Bazire är dock av motsatt åsikt. –...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka