Ilskna terriers

Sv: Ilskna terriers

Hur kan du låta ditt barn sitta bland dessa odjur när de är mitt uppe i ett vilt slagsmål?:eek:

:D

Känner så väl igen det från taxen och terriern när vi hade dom ihop.
Söt unge! Man märker vilken hennes favorit är :p

Ja, Strumpan är ju "hennes" hund :angel:

Vilket innebär i dagsläget att på hennes lediga dag så går hon ut och går med honom, tar med honom till farmor, sitter och myser med honom framför barntv-n på morgonen, ger honom 3 ggr så mycket mat som annars etc. :D

De gillar dessa lediga dagar båda 2 :love:

Så ROLIGT de har...!

Jag minns de där ljuden och gruffandet från när jag hade två hundar och de vältrade runt på gräsmattan. :laugh:

Jag måste skaffa mig en till... :mad:

Med tanke på att Mollys valpar trynar i valplådan 2 meter från dessa busar, så är det nog det enda som avhåller henne från att kasta sig in i leken :rofl:

Ja, fauvar är underbara helt klart :love:

Vem kan bli sur över att den nytorkade soffan blir nerskitad direkt när man får en sådan här blick liksom?

Charmie-sot-080920.jpg

Med tanke på att Mollys valpar trynar i valplådan 2 meter från dessa busar, så är det nog det enda som avhåller henne från att kasta sig in i leken :rofl:

Jag satt o funderade på om Molly skulle avbryta leken om hon ansåg det gå för långt?! Många äldre, "ranghöga" hundar gör ju så ;)

Jättesöt film.. :love:

Nila hälsade på 2 st dsg-bröder härom dagen. Den yngre ville rida o Nila blev f-bannad. När hon blev för arg gick den äldre emellan så hon fick lägga sig på rygg en bra stund. Kul o se hur de fostrar varandra :D

Härlig film!
Påminner mig om hur tacksam jag är över att jag fick privilegiet att växa upp med massa hundar i familjen :love:

Jo, det gör hon när hon tycker det går för långt och det räcker med att hon stramar upp sig lite i kroppsspråket, så ligger fauven på rygg :rofl: men inte bara för sådan lek. Tinka däremot som är med sin köttbulle i hallen hade inte tolererat sådan där lek i närheten av sin valp.

Men Molly är cool och gillar ju själv att leka, så hon är lite mer tolerant på sådant där :D

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 515
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 821
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 982
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka