illernettan
Trådstartare
Jag ska bygga en bur till illrarna under sommaren men skulle behöva en ritning eller liknande. Är det någon som vet något enkelt och smidigt program jag kan ladda hem? Jag är inte van att göra ritningar så jag är helt novis på detta. Gärna ett gratis program också. Eller kanske någon har lust att göra den åt mig
Sedan funderar jag på hur jag ska göra med deras utelådor. Funderar på torv eller liknande men hur lång tid tar det innan det förmultnar? Som det är nu så använder jag kutterspån men det blir blött och äckligt när det regnar och tar evigheter innan det förmultnar. Eftersom det inte ska vara ett helt tak över buren så behöver jag något som fungerar utomhus. Någon som har ett eller flera förslag?
illernettan och 6 förväntansfulla illerbrats.
Sedan funderar jag på hur jag ska göra med deras utelådor. Funderar på torv eller liknande men hur lång tid tar det innan det förmultnar? Som det är nu så använder jag kutterspån men det blir blött och äckligt när det regnar och tar evigheter innan det förmultnar. Eftersom det inte ska vara ett helt tak över buren så behöver jag något som fungerar utomhus. Någon som har ett eller flera förslag?
illernettan och 6 förväntansfulla illerbrats.